FAQ


Q: Mam problem i nie wiem gdzie mam się zgłosić.
A: Przed konwentem - zapytaj się nas na Telegramie lub wyślij wiadomość. W trakcie konwentu - udaj się do ConOps w celu rozwiązania problemu.

Q: Czy mogę przyjechać z psem lub z innym zwierzęciem?
A: Tak, jednak prosimy o kontakt z organizatorami w celu ustalenia szczegółów. Hotel może naliczać dodatkowe opłaty za zwierzęta (35zł / dzień). Informujemy również, że ze zwierzętami nie można przebywać w części konwentowej hotelu.


Q: Czy mogę zostać na Furrorze jeden dzień dłużej/krócej? A kilka?
A: Takie informacje można uzyskać kontaktując się z hotelem przy płatności za pokój.


Q: Czy obiady są w cenie?
A: Nie, w cenie jest tylko bufet śniadaniowy. Hotel oferuje obiady dla lokatorów, chęść skorzystania z oferty należy zgłosić do hotelu i uiścić dodatkową opłatę.


Q: Nie dostaję żadnych maili :(
A: Sprawdź folder Spam, i czy na pewno wpisany został prawidłowy adres e-mail.


Q: Nie mogę się zalogować, a na pewno wpisuje dobrze hasło!
A: Konta blokują się po 5 nieudanych próbach zalogowania. Zresetuj je, lub też skontaktuj się z organizatorem.

Q: W skrócie, jak mogę się zarejestrować?
A: Rejestracja otwiera się w niedzielę o 18:00 - od tego momentu możesz założyć konto na naszej stronie.
Proszę, weź pod uwagę, że system może pracować dość wolno w pierwszych minutach, jako że mnóstwo ludzi próbuje zrobić to samo w tym samym czasie. Prosimy o nie otwieranie naszej strony w kilku zakładkach lub przeglądarkach, gdyż może to wyłącznie utrudnić rejestrację a nawet spowodować błąd twojej rejestracji! Po założeniu konta, poczekaj aż aktywujemy je w systemie.

Q: Czy musze się zarejestrować w niedzielę? Czy może w poniedziałek?
A: Możesz się zarejestrować kiedy chcesz.

Q: Jak mogę dostać miejsce w hotelu?
A: Kiedy aktywujemy twoje konto, możesz się zalogować i wtedy w profilu pojawią się widoczne zakładki takie jak Pokoje lub Lista uczestników. Żeby móc wybrać pokój wystarczy opłacić akredytację - 125zł. Możesz to zrobić za pomocą portalu tpay lub Blikiem. Kiedy akredytacja zostanie zatwierdzona - możesz wybrać pokój. Dostępne są pokoje jedno, dwu i czteroosobowe. Istnieje również opcja "dostawki" w wybranych pokojach dwuosobowych, w tym przypadku również prosimy o kontakt. Ceny pokoi znajdziesz w zakładce Bilety/Akredytacja.

Q: Czy musze opłacić od razu cały pokój czy tylko za miejsce w pokoju?
A: Osoba która pierwsza zajmie pokój jest za niego odpowiedzialna. To na niej spoczywa obowiązek zapłacenia za cały pokój i rozliczenia się z pozostałymi lokatorami.

Q: Ile mam czasu na opłacenie hotelu?
A: Od momentu zajęcia miejsca w pokoju na naszej stronie, na opłacenie hotelu masz 2 tygodnie. Więcej o ważnych datach znajdziesz w zakładce Ważne Daty :)

Q: Dlaczego nie mogę zapłacić używając PayPala?
A: Bardzo nam przykro, ale z przyczyn technicznych dotyczących PayPala, musieliśmy zrezygnować z niego jako formy płatności na rok 2024.

Q: Jak mogę zablokować pokój przed przypadkowymi osobami?
A: Na pokój hasło zakładane jest automatycznie. Osoba odpowiedzialna za pokój widzi to hasło i może przekazać je wybranym osobom.

Q: Jak długo mogę trzymać pokój zajęty hasłem dla moich znajomych, aby mogli do mnie dołączyć?
A: Przez 2 tygodnie. Po dwóch tygodniach wszystkie hasła zostaną zdjęte z pokoi.

Q: Jakie pokoje są dostępne w nowym hotelu?
A: W większości są to pokoje 2-osobowe z dwoma pojedynczymi łóżkami. Dokładnie jakie pokoje są dostępne zobaczysz w zakładce Bilety/Akredytacja

Q: Czy jest sposób, aby dowiedzieć się gdzie będzie mój pokój? Czy będzie blisko schodów/windy?
A: Niestety nie, jako że w tej chwili posiadamy jedynie listę pokoi na piętrze.

Q: Czy po zarejestrowaniu się mogę dokupić opcję sponsorską w późniejszym terminie?
A: Oczywiście! Po opłaceniu podstawowej akredytacji, w twoim profilu pojawi się opcja dokupienia opcji sponsorskiej lub supersponsorskiej. Dziękujemy za wsparcie! :3

Q: Gdzie mogę znaleźć najnowsze informacje, aby być na bieżąco?
A: Zajrzyj na nasz kanał informacyjny na telegramie: @Furror Informator